Kreatur från Underjorden!

Spindlar....
 
2 stycken modell "asäcklig", har marscherat runt på avdelningen där jag jobbat ikväll!
 
Både min kollega och jag, avskyr dessa ludna, illsinta, uträknande fanskap mer än något annat...så kvällen har varit minst sagt intressant!
Det har minst sagt varit en känsla av att vara iaktagen...
 
Jag kan nästan satsa min högra arm på att dessa överbenta jävelskap har full koll på när någon är rädd...att de har en form av skräck-gps, å när den ger utslag, ja då satsar de hela sin själ på operation "Stalking"!
Vart jag än varit, så nog fan har man sett en av dem kila runt på sina spetiga ben...in under bänkar, sängar...in bakom dörrar för att helt försvinna...MEN...e man en fobiker av MIN kaliber, så hör man deras små elaka spindelhjärtan slå där bakom/under....upphetsat och sadistiskt!
 
När man för ett ögonblick släpper fokusen, ja DÅ kilar de fram igen...å lika självklart som att det brinner i helvetet, sätter sig perfekt placerat mellan en själv och flyktvägen....å DÄR kan de sitta i timmar å bara glo!
 
Överheten satte dessa kreatur till världen ENKOM för att irritera mig...det e jag övertygad om!!
 
Utöver detta....
 
Kommer hem från jobbet med grav abstinens...
 
Sjukt sugen på glass...
 
Å det får jag fortsätta vara tills på Torsdag....för lika tom som fysen e på glass, lika tom e plånboken på cash!
Hujedamej!
 
Sicket jordeliv!!
 
//MK
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mks.blogg.se

tankar, funderingar, analyser och åsikter i en enda soppröra!

RSS 2.0