Nu ere dax, ta mig fasen!

Så e det då dags...

3 dagar till Helenas student... Åinte ens det!

Jag känner mig megastressad... Det e mycket som ska klaffa o förberedas, så morgondagen o Tisdagen lär bli grymt hektiska!

Linnea målar o grejar ute... Hon e hur duktig som helst, å jsg får ofta fråga mig själv, vad sjutton jag skulle gjort utan mina yngel!
Vi har bestämt vad det ska bjudas på och hur vi ska lägga upp allt... Å i sann Bohusanda blir det såklart en gammaldags Västkustsallad med färska räkor, krabba o hela konkarongen!

Jag har bakat ett halvt ton med rosenbröd, å nu ska alla tårtor snickras ihop!
Min klassiska ricekrispietårta e beställd... Å ett par andra sorter...

Det ska städas... Införskaffas vin, cider o jox... Det ska pyntas björkar, dukas o handlas..å imorgon ska vi iväg o införskaffa nya utemöbler..

Jag kan inte hjälpa att jag får en grym prestationsångest... Å pulsen tickar på i 234 knyck... Sån e jag... Det hör enna till!

Mest beror det nog på att jag e en obotlig tidsoptimist, så likt en sketahög duracellkanin, kommer de värsta rycken i sista sekunden!

Det ska nog ordna sig... Mycket tack vare moster M, som dyker upp på Tisdag em o "styr upp"!:)

Så... Det blir nog döläge på bloggen ett tag till... För NU ska det fasen spurtas...

Thats the way the coockie crumbles!:)

So long o ha't gött i försommarhärligheten!:)

//MK




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mks.blogg.se

tankar, funderingar, analyser och åsikter i en enda soppröra!

RSS 2.0