Inget bestseller-inlägg minsann!

Gött utslagen under överkastet i sängen!

Trött o gött bekväm med tanken på att Linnéa kommer från Florida imorgon, å jag o Helena ska åka till Herrljunga å hämta henne på stationen där!
Mysigt att hon kommer hem nu efter en 18-dagars semester där, med sin bästa kompis Paisley! Lyx har de haft åxå, då de bott hos P's mormor som har fint hus med egen pool! Fy för å komma hem till det här vädret! Stackars Linnea!:)
Men ack så skönt för ett längtande modershjärta! :)

Hade egentligen ett helt annat inlägg i åtanke för min gentila blogg denna dag... Men jag e trött o för slö! Bister sanning men så e det!

Nu slöglor jag på tv...kuddar överallt... Zack ligger påsin filt o snarkar, MiniMus ligger här bredvid å läser sin bok... Å ute stormar det likt November! Brrr... Valborg känns avlägset i kylan å vätan!

Dagens höjdpunkt: vart på Torp med Richard o han fick ekiperat sig...

Dagens dipp: grejjat lite med något som gjorde mig så väldigt lessen..

Fast det sista e ju ständigt återkommande numera!

Sôlles ere!

//MK

Ps: dagens inköp! Slagit på stort minsann!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mks.blogg.se

tankar, funderingar, analyser och åsikter i en enda soppröra!

RSS 2.0