En dag i taget...

... Så får det vara!

Vissa dagar fyller man till brädden med jobb, sysslor hemma, hundpromenader å allsköns jox! Man stupar när kvällen kommer, tom i hövvet på tankar o full av "trötthet" i kroppen! Man motar bort alla bilder och djupare funderingar, och man tvärvägrar minnen av allehanda slag!

Andra dagar e man precis tvärtom! Man försöker hålla humöret, man försöker tänka på annat... Men det funkar inte alls!

Allt påminner, allt gör ont!

Såna här dagar e det bara fånigt att ens försöka hålla skenet uppe! Det går inte... Å det får bli vad det blir!

7 månader sedan är det idag...

7 månader, och det svider fortfarande lika illa som de allra första dagarna!
Kanske man lärt sig att behärska sig lite... Psykbryten kommer lite mer i skymundan... Men "ontet" sitter där det sitter! En ilsken, svar plåga...

Ingenting är lika roligt... Och hela världen ser lite skev o annorlunda ut!

Så ere!

Jag saknar min bästa vän och tillika världens goaste, bästa mamma!

Nu ska jag gå ut med Zack!

//MK



Kommentarer
karin

Vet hur det känns <3

Svar: Det e vi nog alldeles för många som gör, tyvärr!:( <3
Karin

2013-04-27 @ 19:58:14
Anonym

Hallå<3
Vad finnt du skriver... Saknaden är enorm svårt att få in att de är som de är!! Saknaden efter min Goa svärmor går inte att beskriva me ord!!! Kram på dig <3

Svar: Ingenting är som det ska längre...vissa dagar funkar man bättre än andra...men så kommer de här jäkla dagarna då det mesta bara känns sjukt och värdelöst! Att mista mamma är det ultimat jävligaste jag någonsin upplevt...å sättet det blev på...man blir nog aldrig som man ska igen! Usch!! Kramkram! <3
Karin

2013-04-27 @ 19:58:24
bettan

Det tar den tiden det tar.. saknaden kommer alltid att finnas.. men sorgen blir inte lika tung i framtid.. Kramen Om

Svar: Hoppas verkligen det e så Bettan...för om resten av livet skulle kännas som det sista året gjort, då kan det ta mig fasen nästan kvetta! Man får väl önska det åtminstone ska gå att tänka på saker, utan att bli hysteriskt lessen...fast det e nog en lång väg att gå. Kan fortfarande inte gå till kyrkogården utan totala psykbrytet...varje gång e jag totalt nedslagen i timmar efteråt! Hemskt! Kram tillbaka och ha en fin Söndag! <3
Karin

2013-04-28 @ 07:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mks.blogg.se

tankar, funderingar, analyser och åsikter i en enda soppröra!

RSS 2.0