The Måndag....

Måndag!
 
THE Måndag....
 
Inget godis, ingen glass....ingen cola...
 
Mängders av promenerande och ett ivrigt pepp-tänk...
 
"snartsommarsnartsommarsnartsommar"....osv i all oändlighet!
 
I takt med att godissuget stiger, tuggas det ivrigare och ivrigare på snusen...
 
Tänk.....som man e!
 
Att man kan BLI en sån frenetiskt sockerpundare....
 
Jag blir STRESSAD på allvar när jag slutar äta godis...lite halvhysterisk näst intill....det fattas nåt...å det e MINST lika jobbigt som att sluta röka!
 
Snusa tänker jag ALDRIG lägga av med...det e som en tröstans snuttefilt, på nåt vis...den ligger där den ligger och hjälper mig fokusera LITE på annat än mat/godis/glass/cola/cigg....urk!
Slutar jag med min käre General e jag snart storkund hos Philip Morris igen....för å inte prata om dejtandet med KaramellKungen....Nä...prillan får sitta där den sitter....så ere mä dä!
 
Nu ska vi käka köttbullar här minsann...hemgjorda...med sås och potätta...sen ska jag nog koppla min kravallabbe igen och gå en runda te....det enna känns lite somrigt ute....Bäst å passa på innan nästa Lågtryck dunsar in med full kraft igen!
 
Lite i chocktillstånd e jag...då jag faktiskt har en ledig dag idag...å det regnar inte....inte ens duggregn...å vinden har lugnat ner sig den med...
 
Ur Led e Tiden...
Det har jag alltid sagt, å står vid!
 
Morsning!
//MK
 
 
Höger arm för en sån här.....åhhhhhhhhh!!! :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mks.blogg.se

tankar, funderingar, analyser och åsikter i en enda soppröra!

RSS 2.0